OMG
Vandaag hebben we gezongen met Willem Vermandere
En Meester Fries achtergelaten bij de apen (hihi)
Vandaag was het Verrassingreis (en nee we zijn niet ver ast)
En we hebben gezongen met Willem Vermandere in zijn kerk.
En we zijn naar Zonnegloed geweest.(cute leeuwtje gekocht)
En nog nog nog veel meer
Geen opmerkingen:
Een reactie posten