donderdag 31 maart 2016

logo voor even

Ik heb een tijdelijk logo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En er komt ook een permanent logo.
Dit logo is speciaal ontworpen voor het thema feest.
En het volgende logo is................
Een grote M

Waar vindt je het logo.
Kijk bovenaan je tabblad van google.

WOW

WOW

WOW

WOW

maandag 28 maart 2016

nieuw thema van start

Hoi iedereen

het nieuwe thema is vanaf vandaag van start.
En er is ook een klein achtergrondje bij.
Zie het hier.
Op de blog.


donderdag 17 maart 2016

MolMolMat: Logo

MolMolMat: Logo: Hey Iedereen ik wil jullie zegen dat Er een nieuw logo komt een nieuw thema.

 En het thema is .........................Feest Omdat op 25...

Logo

Hey
Iedereen ik wil jullie zegen dat

Er een nieuw logo komt een nieuw thema.
En het thema is .........................Feest
Omdat op 25 maart het 1 jaar bestaan is van MolMolMat

Super hè
🎁❤️πŸŽŽπŸ‘‘πŸŽ“πŸ’₯πŸŽ‰πŸŽŠπŸŽ‚πŸŽƒπŸŽ†πŸŽ‡πŸŽ‘πŸŽπŸ’œπŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’–❤️🎾⚾️πŸˆπŸ€⚽️πŸ‰πŸŽΉπŸŽ΅πŸŽ­πŸŽ©πŸŽͺπŸŽ€πŸŽΊπŸŽ·πŸŽ»πŸŽ½πŸ†⚾️🎾⛺️🎣⛄️πŸŽΏπŸ‚πŸ‚

donderdag 10 maart 2016

10 foto's

Hai

Hier een verder vervolg van het kinderlandkoor

Badankt aan Jackie Bostoen om een paar leuke en mooie foto's te maken.

Volle aandacht voor de dirigent!


Moeilijke tekst; toch even spieken...


Pianist Pieter in opperste concentratie!
Boomwhackers hier, boomwhackers daar...
Er was véél volk!


Goochelaar Jean-Paul be'koor'de groot en klein!


Dirigente Lieselot (Γ©n het koor) in actie!
Juf Maayken zorgde voor een mooie regen'dans'!


Meester Fries voelde nattigheid...


En juf Lieselot? Die floot 'dwars'... ;-)

maandag 7 maart 2016

6 maart

Hai

Het kinderlandkoor heeft het weer fantastisch gedaan

Er was een gohelaar enonder meer was Meester Fries eg blij lees hieronder nog een woordje van zijn blog en bekijk   toffe foto's







De volgelingen van deze blog zullen tevergeefs gezocht hebben naar het berichtje 'nog één keer slapen'. Omdat ik traditiegetrouw de nacht vóór zo'n optreden slecht slaap, heb ik dat bericht inderdaad niet geplaatst.


Maar nu alles achter de rug is, ben ik hier weer. Het is goed geweest, hoorde ik van tal van de vele aanwezigen. De koorleden hebben inderdaad hun beste beentje voorgezet en straffe dingen laten horen. En ook de koorjuffen (mijn 'oude' en de twee nieuwe) deden het schit-te-rend. Maar zo'n optreden kan alleen maar gerealiseerd worden dankzij de financiΓ«le hulp van sponsors (nog eens dank-jullie-wel), de steun van de directie Γ©n de helpende handen van zoveel collega's en aanverwanten. En ja, goochelaar Jean-Paul die daar rondliep!? Die verbaasde menigeen met straffe acts. 't Was weer een dag van superlatieven.
Een grote pluim voor al wie meewerkte aan dit concert en een grote merci!

Enkele eerste (geschreven) reacties die al binnenkwamen via e-mail. 


-Proficiat met het prachtig optreden! Het was adembenemend. Het was een zeer ontroerend moment om al die liedjes terug te horen! Ik hoop dat ik jullie nog veel zal zien optreden! Mvg, Elise Daenekindt

-Enorm hard genoten deze voormiddag! Proficiat met je kunde, je enthousiasme, je humor, je engagement en lastbutnotliest je 'engelands'! We kijken al uit naar de 25e verjaardag! Vele groeten, Dieter (directeur CKG)


-Zopas heb ik samen met vele anderen kunnen genieten van het schitterende optreden van het "Kinderlandkoor". Een welverdiende pluim voor de koordirigent meester Fries, de koorjuffen Lieselot en Griet en de vele helpende handen! Sofie, directeur Kinderland