he beste bloggers
als ik nu zo kijk naar statistieken zie ik dat de meest stemmen naar
voor de nieuwe naam is het hoogste aantal:
bloggen met molmolmat
en de top 2 voor wat onbreekt er is:
1. doe het zelf (kerst)
2.is de rest
en de top 2 voor wat vinden jullie van de blog is:
1.super leuk
2.leuk
dankje voor al jullie mening




Geen opmerkingen:
Een reactie posten