zaterdag 26 december 2015

als ik nu zo kijk

he beste bloggers

als ik nu zo kijk naar statistieken  zie ik dat de meest  stemmen naar

voor de nieuwe naam is het hoogste aantal:

bloggen met molmolmat

en de top 2 voor wat onbreekt er is:

1. doe het zelf (kerst)

2.is de rest


en de top 2 voor wat vinden jullie van de blog is:

1.super leuk

2.leuk

dankje voor al jullie mening




Geen opmerkingen: